بهترین آبمیوه گیرهای 2020
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

 

یک آبمیوه گیری عالی می تواند به شما در جذب مواد مغذی بیشتر کمک کند ، اگرچه متخصصان تغذیه می گویند برای اطمینان از تعادل مناسب قندها و طیف گسترده ای از مواد مغذی هنوز باید به سبزیجات اضافه کنید.

   بهترین آبمیوه گیری برای اکثر افراد ، آبمیوه گیری آهسته Hurom HP است زیرا به دلیل آرام بودن ، استفاده آسان ، بسیار قدرتمند و آبمیوه ها به آرامی می توانند به حفظ الیاف مواد مغذی و کاهش اکسیداسیون بپردازند که این امر می تواند بر طعم آن تأثیر بگذارد.

 

فواید غذایی میوه و سبزیجات غیرقابل انکار است ، اما این امر به دلیل برخورداری از منظم آب نوشیدنی در نوشیدنی های اقتصادی باعث شده است. اگر پنج بار در هفته بروید ، ما سالانه با صدها دلار - اگر نه هزاران دلار - صحبت می کنیم. با وجود آبمیوه گیری ، می توانید با فشار دادن سبزیجات خود در خانه ، هزینه عادت خود را جبران کنید.

 

آبمیوه ، به شما توجه داشته باشید ، با تمام دستور العمل ها و درجه های مختلف کیفیت آن ، دقیقا سالم ترین عادت نیست که ممکن است خودمان فکر کنیم هر چند فکر می کند. ما با یک متخصص تغذیه ثبت شده و همکار مؤسس "شکر شکر" سامانتا کاستتی ، MS ، RD صحبت کردیم ، که به ما گفت که مزایای آبمیوه گیری به خودی خود این همه چیز عالی نیست.

 

Cassetty می گوید: "اگرچه آب تازه می تواند راهی مناسب برای افزودن مواد مغذی بیشتر به رژیم غذایی شما باشد ، اما نباید تنها منبع میوه و سبزیجات باشد." "حتی اگر خودتان آن را درست کنید ، آب میوه هنوز از یک میوه کامل یا سبزیجات بیشتر فرآوری شده است ، و مطالعات به طور مداوم نشان می دهد که خوردن غذاها در حالت طبیعی تر آنها مفید است. به علاوه ، اضافه کردن وعده های مختلف میوه به آبمیوه درست کنید و این می تواند به نوشیدنی ای منجر شود که حاوی قند و کربوهیدرات بسیار زیادی باشد.در حالی که این قندها طبیعی هستند اما مصرف آنها به این روش طبیعی نیست. بدن ما کالری را که می نوشیم به همان روشی که کالری را ثبت می کند ثبت نمی کند. از غذا ، بنابراین شما به همان اندازه که از خوردن یک سیب یا سبزیجات میل می کنید ، از آب آن را پر نمی کنید. "

 

و یک یادداشت برای والدین: "اگر شما در حال نوشیدن آب میوه به بچه ها هستید ، مهم است که آن را بیش از یک فنجان در روز (و برای بچه های کوچکتر کمتری) نپوشانید." "آب میوه به طور طبیعی بسیار شیرین است و بچه هایی که آبمیوه می نوشند ، اغلب آن را از نوشیدنی های معمولی مانند آب ترجیح می دهند ، و این باعث می شود که آنها را با آب معمولی در کشتی سوار کنید."

 

اگر به طور مرتب آب میوه بزنید ، کاست پیشنهاد می کند "میوه را با سبزیجات مانند کدو سبز ، هویج یا اسفناج تراز کنید. این به کاهش قند و همچنین تهیه طیف گسترده ای از مواد مغذی کمک می کند."

و در حالی که کاستی متوجه می شود تفاوت زیادی بین مزایایی که از آب میوه های گریز از مرکز به دست می آید در مقابل آبمیوه گیری های آهسته یا پوزه زننده نیست ، ملیسا ریفکین ، متخصص تغذیه مستقر در نیویورک ، می گوید: "یک آبمیوه گیری گریز از مرکز بسیاری را از بین می برد. فیبرهای مغذی که برای ما سودمند است. " ما اختلافات بین این دو نوع را بهمراه چیز دیگری که باید قبل از خرید آبمیوه گیری در نظر بگیرید در اینجا مشاهده می کنیم.

 

مهم نیست که چه نوع آبمیوه‌ای را به دنبال آن هستید ، یک آبمیوه گیری برای شما در راهنمای ما در زیر وجود دارد.

در اینجا بهترین آبمیوه گیری ها وجود دارد:

 

    بهترین حالت کلی: آبمیوه گیری آهسته Hurom HP

    بهترین آبمیوه گیری گریز از مرکز: Breville JE98XL Juvent Fountain Plus

    بهترین آبمیوه گیری با رده بالا: آبمیوه گیری آرام Hurom H-AI

    بهترین آبمیوه مرکبات: آبمیوه مرکبات هوروم

 

قیمت ها و لینک ها از تاریخ 8/11/20 جاری هستند. ما امسال تعدادی دیگر از آبمیوه گیری ها را آزمایش کرده ایم ، و هنوز در حال برنامه ریزی برای تست Kuvings EVO820CG هستیم ، اما فعلاً ما در کنار انتخاب های قبلی خود هستیم. انتخاب بودجه ما ، Hamilton Beach Big Mouth Pro ، متوقف شده است. ما برای جایگزینی برای به روزرسانی بعدی ما تحقیق خواهیم کرد. همچنین با دو متخصص تغذیه در مورد فواید و بهترین روشهای آبمیوه گیری صحبت کردیم و بخشی از آنچه را که در زیر آزمایش کردیم و در نظر گرفتیم اضافه کردیم.

به طور کلی بهترین

آبمیوه گیری آهسته Hurom HP نسبت به سایر آبمیوه گیری های دیگر کوچک ، آرام و تمیز تر است. همچنین بستنی درست می کند.

 

انتخاب قبلی ما برای بهترین آبمیوه گیری کلی ، سیستم تغذیه ای Omega NC800HDR ، یک مدل عالی است - و یک تولید کننده عالی از غذاهایی مانند کره گردو ، غذای کودک و بستنی - اما متاسفانه از این کار قطع شده است.

 

به دلایل مختلف جایگزینی ما Hurom HP Slow Juicer است. در مرحله اول ، آن نازک تر و عمودی انباشته شده است ، بنابراین ردمی بسیار کوچکتر از امگا را حفظ می کند. این ممکن است به دلیل کوچک بودن آن نسبت به امگا کندتر باشد ، اما سینی های دو مدل دارای ابعاد مشابهی هستند.

 

این دستگاه همچنین دارای یک برس تمیزکننده است که به عنوان دستگاه تقویت کننده کار می کند - دستگاه پیچ مانند که میوه ها و سبزیجات را درون محفظه آبمیوه گیری می کشد و مایع را از آن خارج می کند - در حال چرخش است. این بدان معناست که قسمت خوبی از خمیرها را که می خواهید با ابزار (بسیار بی فایده) مسواک زدن که اکثر آبمیوه گیری ها با آن استفاده می کنید ، تمیز کنید ، وقتی زمان رسیدن خالی کردن چیز از بین می رود. به عبارت دیگر ، اکنون یک بهانه کمتر برای جلوگیری از استفاده از آبمیوه گیری خود دارید.

 

هوگر Hurom HP با 43 چرخش در دقیقه بر خلاف 80 دور در دقیقه Omega NC800HDR می چرخد ​​، به این معنی که گرمای کمتری تولید می کند ، این امر به آب با کیفیت بالاتر و کم اکسیده تبدیل می شود. و از آنجا که این یک آبمیوه گیری آهسته است ، فقط 150 وات کار می کند ، به این معنی که نسبتاً ساکت است. آبمیوه گیری های پر سرعت با سرعت 750 وات کار می کنند و تقریباً زیاد غیرقابل تحمل هستند. ما همچنین دوست داریم که آبمیوه گیری های Hurom با چند نوع صاف کننده تهیه شوند ، بنابراین اگر می خواهید با آب خود فیبر بیشتری دریافت کنید ، این انتخاب را دارید.

 

شما همان ضمانت 15 ساله ای را ندارید که امگا برای بیشتر آبمیوه گیری های خود ارائه می دهد (Hurom 10 سال در موتور ارائه می دهد) ، اما شما در همه قسمت های دیگر دو سال بر خلاف نسخه امگا می گیرید. - اوون برک

مزایا: آبمیوه گیری کوچک ، آرام ، آسان برای تمیز کردن ، آب میوه ای با کیفیت بالا تولید می کند

 منفی: ضمانت کوتاهتر از امگا

 آبشار Breville JE98XL Juice Fountain Plus یک دستگاه آبمیوه گیری براق با یک موتور قدرتمند و طراحی آسان برای استفاده است.

 

آب میوه آبشار Breville JE98XL Juice Fountain Plus یک آبمیوه گیری گریز از مرکز با لیست طولانی از ویژگی های عالی از جمله مونتاژ و جابجایی آسان ، قطعات ایمن ماشین ظرفشویی و دهان وسیع تر از متوسط ​​است به این معنی که شما وقت کمتری را برای خرد کردن میوه ها و سبزیجات صرف خواهید کرد. تیکه های کوچک.

 

این مدل که مجهز به موتور 850 واتی است ، بسته به چقرمگی محصول شما در حال نوشیدن ، امکان جابجایی بین سرعت های بالا و پایین را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین برای جدا شدن نوشیدنی های شما یک جداکننده پارچه وجود دارد.

 

البته آبمیوه گیری کامل نیست؛ در آب میوه سبزیجات مانند کلم بهترین نیست. نیروی گریز از مرکز قدرتمند ایجاد شده برای جدا کردن آب نیز مقدار کمی هوا و گرما را وارد این فرآیند می کند ، بدین معنی که آب اکسید شده به سرعت باعث کشته شدن بعضی از مواد مغذی شده و آب شما را کمی مزه تر از مایع ترشح می کند.

 

در حالی که نسبت به ماشینهای مشابه ارزان تر است ، اما هنوز هم یک قطعه خوب برای تغییر است. Breville یک ضمانت یک ساله را پرتاب می کند ، اما در مقایسه با 10 سال ضمانت ارائه شده توسط دیگران ، عالی نیست. اگر می خواهید آب بسته بندی شده با مواد مغذی با کیفیت بالاتر از دستگاهی که 10 سال تضمین شده است ، به انتخاب ما از Hurom در بالا نگاه کنید.

 

صرف نظر از این ، ما فکر می کنیم گزینه بسیار خوبی است زیرا بدون هیچ مشکلی می توان آب میوه را از بیشتر میوه ها و سبزیجات خارج کرد و برای آبمیوه گیری این کالیبر نسبتاً مقرون به صرفه است. - کریستین د لوپر

 

جوانب مثبت: آسان برای استفاده ، تمیز کردن آسان ، دو سرعت ، دهان بزرگ

 

منفی: با کاله نازک محصول بهترین نیست ، آب به سرعت اکسید می شود ، با ضمانت کوتاه

 

 

بهترین آبمیوه گیری پرمصرف

پرشکوه

هوروم

آبمیوه گیری آهسته H-AI Hurom بی سر و صدا ، کاربر پسند است ، فضای کمی پیشخوان را اشغال می کند و بیشترین آبمیوه و کمترین اتلاف هر آبمیوه را که آزمایش کرده ایم به دست می آورد.

 

در حالی که من عاشق آب تازه هستم ، آنها را به عنوان یک مزاحمت نگاه می کنم: گرگهای بلند ، تند و تیز ، ضد فضای که درد برای تمیز کردن است. سپس یک وسیله زیبا ، جریان ساز و عمودی یکپارچه در برابر من ظاهر شد و من از آن زمان تا کنون در مسابقات شرکت کرده ام.

 

ماههای گذشته ، من فقط در مورد هر چیزی که آب بتواند آب میوه بخشد ، آب آشامیدنی است - و چند چیز بدیهی است که کسی نمی تواند. آبمیوه گیر دیگری که از مارک انتخابی برتر ما استفاده می کند ، H-AI دستگاهی قدرتمند تر برای آب پرهیزگار است.

 

مونتاژ سریع بود ، خوب است زیرا آبمیوه گیری مواردی است که نیاز به جداسازی مجدد و مونتاژ مجدد با هر بار استفاده دارد. من همچنین به این نکته اشاره کردم که فضای خنثی Hurom H-AI Slow Juicer چقدر فضای خلاف آن را گرفت. از آنجا که به صورت عمودی ساخته شده است ، ردپای آن فقط به اندازه یک کتری چای است ، چیزی که حتی تعداد محدودی از کانترهای معمولی نیز معمولاً تحمل آن هستند.

 

در حال استفاده ، آبمیوه گیری آهسته Hurom H-AI حتی بیشتر لذت می برد. یک قیف خود تغذیه یعنی تمام کارهایی که باید انجام دهید این است که با انتخاب میوه ، سبزیجات و هر چیز دیگری که می خواهید از آن استفاده کنید ، بار را بچرخانید ، درب را به جای خود بچرخانید ، آن را روشن کنید و راه بروید - فقط مطمئن شوید که حوضه آنجا است تا ابتدا آب شما را بگیرد. این باعث می شود یک تن از زمان من در روزمرگی من صرفه جویی شود که در غیر این صورت می توانم میوه ها و سبزیجات را یک به یک در دستگاه صرف کنم. بعلاوه ، اگر شما هیچ عضو خانواده ای ندارید که نمی خواهید مزاحم آن شوید ، این آرامترین آبمیوه ای است که من شنیده ام.

 

آبمیوه گیری های آهسته مانند این در واقع از سبزیجات برگدار عالی هستند که می توانند برخی از خمیرهای تمیز و تمیز را پشت سر بگذارند. نکته طرفدار: از خمیر کاغذ تمیز کرده و آبمیوه گیری را در لحظه ای که کار خود را در آب گرم و صابون خیس می کنید ، خیس کنید. اگر به آن دسته از آب میوه ها فرصتی برای استحکام بخشید ، پاک سازی به صورت نمایی آسانتر خواهد بود. این آبمیوه گیری همچنین دارای چندین فشار دهنده می باشد تا گزینه شامل پالپ را به شما بدهد.

 

هوروم از سال 1974 در این شهر حضور دارد و از آن زمان به بعد وفادار بوده است. با وجود آبمیوه گیری کند و آهسته H-AI ، این شرکت از خود پیشی گرفته است. هیچ انکاری مبنی بر اینکه این یک سرمایه گذاری است وجود ندارد ، اما این چیز به سود سهام پرداخت می شود و استفاده از آن روزانه هزینه را توجیه می کند. شما همچنین می توانید با ضمانت 10 ساله در موتور و دو سال ضمانت در تمام قسمت های دیگر دریافت کنید. - اوون برک

 

مزایا: راحت برای استفاده و تمیز کردن ، فضای کمی پیشخوان ، بسیار آرام ، یک قیف خود تغذیه می کند

 

منفی: تولید می تواند در قیف خود تغذیه گیر کند

بهترین آبمیوه گیری مرکبات

بهترین به روزرسانی آبمیوه گیری 2

Hurom / Instagram

هیچ چیز مانند شروع روز با یک لیوان آب پرتقال تازه فشرده نیست و آبمیوه گیری مرکبات هوروم باعث می شود هر روز صبح مثل یکشنبه نان بخورید.

 

اگر فقط مرکبات را به مقدار کم آب می کنید ، به آبمیوه مرکبات احتیاج ندارید (مطبوعات دستی فقط خوب است). اما اگر هر روز برای تمام خانواده آب نارنج درست می کنید یا هر هفته یک گلدان میمیوز آماده می کنید ، ممکن است دلیل موجهی در توجیه خرید دستگاه پیدا کنید.

 

آبمیوه گیری مرکبات هوروم همچنین بهترین انتخاب در راهنمای ما برای بهترین آبمیوه گیری مرکبات برقی است زیرا ساده ترین راه برای به دست آوردن آخرین قطره آب از پرتقال ، گریپ فروت یا مرکبات مورد علاقه شما به لطف دستگاه یک اندازه است مخروط آبمیوه ریز همه هنگامی که دسته را به پایین فشار می دهید ، موتور به طور خودکار کار می کند تا حرکت یک مرکبات فشرده شده از دست را تقلید کند ، در حالی که دستان شما برای انجام کارهای دیگر آزاد است.

 

یک خروجی قطره ای وجود دارد که به سرعت می توانید آنرا باز یا بسته کنید تا بتوانید آبشارهای پرتقال آب را در صورت تمایل شروع یا متوقف کنید. به این ترتیب ، اگر فراموش کنید که یک فنجان را برای گرفتن آب مجدداً قرار دهید ، نمی توانید روی میزهای آشپزخانه خود سیل بزنید.

 

آبمیوه گیری ها به سختی تمیز می شوند ، اما قطعات به سرعت جداسازی می شوند و دستگاه پس از یک شستشوی سریع و خشک ، به خوبی جدید است.

 

علیرغم قدرت موتور 120 ولت ، که مخروط آبمیوه گیری را با سرعت 120 دور در دقیقه می چرخاند ، آبمیوه گیری بسیار بی صدا است. هوروم همچنین ادعا می کند که آب شما می تواند تا 72 ساعت طول بکشد ، که بسیار کوتاه تر از ماندگاری انواع فروشگاه های خریداری شده است ، اما طولانی تر از چیزی است که ممکن است در بازار محلی کشاورزان تازه شوید.

 

راز آن که تاریخ انقضا طولانی است: بدنه و فیلتر آب مرکبات مرکبات از جنس استنلس استیل ساخته شده است ، در حالی که مخروط آبمیوه گیری و محفظه ای از رزین آکریلونیتریل استایرن (SAN) تشکیل شده است ، نوعی پلاستیک که به دلیل مقاومت حرارتی شناخته شده است. این مواد اطمینان حاصل می کنند که حداقل اکسیداسیون وجود دارد ، بنابراین OJ شما طعم طبیعی و حداکثر ارزش غذایی خود را حفظ می کند.

 

CJ در دو سایه - صورتی پاستلی و آبی پاستلی (آبی پاستلی) موجود است - و آن را از دریایی از وسایل آشپزخانه نقره ای متمایز می کند. - لولو چانگ

 

جوانب مثبت: بسیار مؤثر برای هر نوع مرکبات ، موتور آرام اما در عین حال قدرتمند ، ردپای کوچک ، دارای یک خروجی قطره ای برای کنترل جریان آب است.

 

منفی: فقط به معنای آب مرکبات است

چه چیزی را در آبمیوه ای جستجو کنید

 

همانطور که هرکسی که وارد دنیای خرید آبمیوه گیری منزل شده است می داند ، فکر کردن در این زمینه بسیار است. مثلاً ، شما با چه نوع محصولاتی آب میوه می کنید - میوه های نرم ، سبزیجات سخت یا ریشه مانند زردچوبه و زنجبیل؟ اگر در حال تهیه آب کرفس یا آب میوه سبزیجات هستید ، می توانید با مخلوط کن ساده و نه آبمیوه گیری آنچه را که بعد از آن بدست می آورید بدست آورید. چند بار - و چه سریع - می خواهید آب میوه درست کنید؟ و چقدر فضای خلاف واقع شما حاضر به تسلیم هستید؟

 

چند نکته دیگر که باید در نظر بگیرید:

 

    نوع آبمیوه گیری: آبمیوه های آهسته یا خوشبو ، اگر می توانید برای آنها بهار باشید ، پادشاه هستید. آنها به آرامی میوه ها و سبزیجات را خرد می کنند و به جای مالچ ، فرسایش و در نهایت اکسیداسیون محصول ، مقدار زیادی از فیبر دست نخورده باقی می مانند. این بدان معنی است که آب بیشتر مدت بیشتری تازه می ماند. این آبمیوه گیری ها معمولاً برای تهیه حداکثر استفاده از آب شما به همراه انواع فشار دهنده های مختلف تهیه می شوند. آبمیوه گیری های سانتریفیوژ به طور کلی ارزان تر و با سرعت بالاتری هستند و باعث آب گیری سریع تر می شوند ، اما آنها نیز عملکرد کمی کمتری تولید می کنند ، نسبت به آبمیوه گیری های ماسه ای پر سروصدا هستند و به دلیل معرفی گرما و هوا به لطف تیغ های مورد استفاده ، آب آنها تولید شده سریعتر اکسید می شود. در این فرایند آبمیوه

    سطح سر و صدا: ماشین آلات موجود در آبمیوه گهگاه می تواند کمی سر و صدایی داشته باشد و اگر قصد دارید در ابتدای صبح آبمیوه گیری قبل از کار برنامه ریزی برای آبمیوه گیری داشته باشید ، مشکل ساز است. به هر حال شما نمی خواهید کل خانه خود را از خواب بیدار کنید. به طور کلی ، آبمیوه گیری های پر سرعت با طراحی گریز از مرکز پر سروصدا هستند ، در حالی که آبمیوه گیری های مومیایی ساکت تر هستند.

    سهولت استفاده: اگر تازه وارد آبمیوه می شوید و لزوماً نمی دانید که این عادت است طولانی مدت خود را حفظ خواهید کرد ، ممکن است بخواهید یک آبمیوه گیری را تهیه کنید که استفاده از آن راحت تر باشد تا یک مدل پیچیده تر و دارای ویژگی های پیشرفته. .

    گارانتی: مهم نیست که چه نوع آبمیوه گیری می گیرید ، می خواهید این دوام داشته باشد. همیشه باید وسایل کوچک را با برخی از ضمانت ها تهیه کنید ، اما به طور معمول هرچه ضمانت طولانی تر باشد ، بهتر است. نه تنها نشان می دهد که یک شرکت به محصول خود اطمینان دارد ، بلکه این بدان معناست که اگر چیزی خراب شود ، دیگر نیازی به پول نقد اضافی نیز ندارید. برخی از مارک ها مانند هوروم دارای ضمانت 10 ساله در مورد موتورها و دو سال در سایر قطعات کاری هستند. برخی دیگر ضمانت یکساله محدود را ارائه می دهند ، هنگامی که صدها دلار برای یک وسیله صرف می کنید خیلی دلگرم کننده نیست.

چه چیز دیگری را آزمایش کردیم و در نظر گرفتیم

omega365

امگا

 

Bluicer 3X Bluicer و 3X Bluicer Pro: یک مخلوط کن و یک آبمیوه گیری در یک دستگاه ، Bluicer یک دستگاه بیش از حد قدرتمند است که کار بسیار خوبی در ترکیب دارد ، اما حتی در پایین ترین حالت آن نیز به نظر می رسید سرعت بسیار بالایی برای آب میوه باشد. ما در مورد قطعات مساوی خمیر و آب به پایان رسیدیم که طعم خوبی دارند اما به شدت اکسیده شده و احتمالاً بسیار مغذی نیستند. ما در نهایت بیشتر از مخلوط کن استفاده کردیم اما متوجه شدیم که ابعاد محکم دستگاه به همراه زرادخانه آن ظروف و سایر لوازم جانبی فقط برای اکثر خانه ها عملی نبود. و مدل Pro ، گرچه کمی فنی تر است ، لزوماً ارزش افزایش قیمت را ندارد.

 

Omega Cold Press 365: ما این دستگاه را خصوصاً از نظر قیمت آزمایش و تأیید کردیم ، اما ضمانت نامه کوتاه باعث می شود تا درنهایت احتیاط کنید. همچنین کمی سرعت بالاتر از آبمیوه گیری های آهسته Hurom که در بالا توصیه می کنیم ، انجام می شود اما در حالی که هنوز آب زیادی را اکسید نمی کند ، این کار را به خوبی انجام می دهد. با این حال ، ما توصیه می کنیم برای چیزی با ضمانت بهتر ، مبلغ اضافی اضافه کنید - ضمانت یک ساله محدود ، زمان کافی برای آبمیوه گیری نیست ، به خصوص از امگا ، که تا 15 سال ضمانت دیگر آبمیوه گیری را ارائه می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: